Onderzoek in het buitenland - Reisverslagen van Elga Sikkens - WaarBenJij.nu Onderzoek in het buitenland - Reisverslagen van Elga Sikkens - WaarBenJij.nu

Onderzoek in het buitenland

4 mei 2010 vertrek ik naar Lima, Peru. Hier zal ik een maand onderzoek gaan doen in de plaatselijke vrouwengevangenis naar Nederlandse vrouwen die vastzitten voor drugssmokkel. Een heftige reis verwacht ik. Op mijn waarbenjij.nu zal ik hopelijk regelmatig van me af kunnen schrijven. En natuurlijk wil ik jullie op de hoogte houden van dit nieuwe avontuur!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2010

Tot over m`n oren

01 Juni 2010

Vrijheid moet je vieren

24 Mei 2010

“Ik ga naar huis. Ik heb lenzen.”

16 Mei 2010

Tengo un novio

10 Mei 2010

It's a small world after all
Elga

4 mei 2010 vertrek ik naar Lima, Peru. Hier zal ik een maand onderzoek gaan doen in de plaatselijke vrouwengevangenis naar Nederlandse vrouwen die vastzitten voor drugssmokkel. Een heftige reis verwacht ik. Op mijn waarbenjij.nu zal ik hopelijk regelmatig van me af kunnen schrijven. En natuurlijk wil ik jullie op de hoogte houden van dit nieuwe avontuur!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16752

Voorgaande reizen:

04 Mei 2010 - 17 Juni 2010

Onderzoek in het buitenland

Landen bezocht: