Here we go again..! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elga Sikkens - WaarBenJij.nu Here we go again..! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elga Sikkens - WaarBenJij.nu

Here we go again..!

Door: Elga

Blijf op de hoogte en volg Elga

21 April 2010 | Nederland, Utrecht

Aangezien waarbenjij.nu gisteren al zo vrij was om iedereen op de hoogte te brengen van mijn nieuwe reis, zal ik snel nog even een stukje typen als mosterd na de maaltijd ;)

Over 13 dagen (zoals de teller nu aangeeft) vertrek ik naar Lima, Peru. Tenminste.. als een zekere vulkaan geen roet in het eten gooit want ik had nu eigenlijk ook op studiereis in Israel moeten zijn... Ik hoop er dus maar het beste van!

Ik zal 1 maand onderzoek gaan doen in een vrouwengevangenis in Lima: erg spannend! Vervolgens op doorreis naar Cuzco om daar te wennen aan de grote hoogte om de Inca Trail te kunnen lopen (een 4-daagse wandeltocht door het Andesgebergte). En dan natuurlijk snel weer naar huis om alle verzamelde informatie te transformeren in een scriptie en (eindelijk!) af te studeren!!

Ik hoop jullie weer te kunnen vermaken met mijn reisverslagen. Tot schrijfs!

  • 21 April 2010 - 09:57

    Margriet:

    Hey Elga! Gaat je studiereis naar Israel helemaal niet meer door?? Wat ontzettend jammer!! Gaan jullie ook geen andere keer meer? Ik hoop dat je het in Peru heel erg naar je zin gaat krijgen. Leuke foto trouwens! Tot mails! Liefs

  • 21 April 2010 - 10:02

    Paul Hindriks:

    Ha die Elga! Toe maar, lekker naar Peru! Superspannend joh, dat onderzoek in de vrouwengevangenis, pas op dat ze je er niet vasthouden ;-) Het volgen van de inca-trail klinkt ook echt fantastisch, ben jaloers! Ik zal de Ijslanders wel even vertellen dat ze die vulkaan een beetje in toom moeten houden ;-) Veel plezier!!!!

  • 21 April 2010 - 13:20

    Vera:

    Ohhh Ellie wat jammer van Israel, maar snel vergeten, want wat leuk van PERU (ach en Israel was toch al slecht georganiseerd, niet eens rekening gehouden met evenuele aswolken! tsssk!)

    Ben je er nog uitgekomen met het contract? iig alvast Muchos plaisieros! maar spreek je vast nog wel xxx!

  • 21 April 2010 - 17:52

    Griet:

    had ik nog niet mee gekregen dat reis Israel niet is doorgegaan wist ook niet precies wanneer het ging plaatsvinden.
    Jammer en hoop en ga er vanuit dat het echt deze keer helemaal goed zal gaan!!

  • 21 April 2010 - 18:45

    Karin:

    Hoi lieve Elga,
    tuurlijk gaat het gewoon door!
    Wel weer heel iets anders dan de vorige reizen, je wordt een echte Wereldburger Elga!! het ga je goed en ik lees weer graag de verslagen, liefs

  • 21 April 2010 - 21:56

    Suus:

    Heerlijk El, wens je alvast alle plezier van de wereld!
    Vet spannend!

    x

  • 23 April 2010 - 21:42

    Klaske:

    Hoi Elga

    Natuurlijk blijf ik niet achter om je weer een hele fijne tijd toe te wensen in dat verre Peru . Heel spannend allemaal!! Geniet ervan en dan genieten wij weer van je verhalen..

  • 28 April 2010 - 17:54

    Anneke:

    Ha wereldreiziger daar gaat ze ,zullen je ouders ook wel denken ,en natuurlijk heb je GROOT GELIJK ,Elga geniet ervan en kom vooral gezond weer terug.Om je ervaring weer met ons allen te delen
    Groetjes Anneke

  • 03 Mei 2010 - 10:45

    Lien:

    En nu staat de teller nog op één dag! Spannûnd. Heel erg veel plezier en succes Ellepel. Ook van Guus! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elga

4 mei 2010 vertrek ik naar Lima, Peru. Hier zal ik een maand onderzoek gaan doen in de plaatselijke vrouwengevangenis naar Nederlandse vrouwen die vastzitten voor drugssmokkel. Een heftige reis verwacht ik. Op mijn waarbenjij.nu zal ik hopelijk regelmatig van me af kunnen schrijven. En natuurlijk wil ik jullie op de hoogte houden van dit nieuwe avontuur!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16783

Voorgaande reizen:

04 Mei 2010 - 17 Juni 2010

Onderzoek in het buitenland

Landen bezocht: