Het is weer zover... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elga Sikkens - WaarBenJij.nu Het is weer zover... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elga Sikkens - WaarBenJij.nu

Het is weer zover...

Door: Elga

Blijf op de hoogte en volg Elga

22 Februari 2008 | Nederland, Utrecht

Lieve vrienden en familie,

Het is weer zover… Nog een week en dan zal ik Nederland wederom voor langere tijd achter me laten. Ditmaal verruil ik ons koude kikkerlandje voor het nu nog koude maar straks bloedhete Turkije. Althans dat hoop ik, want ik ben al begonnen met het inpakken van stapels zomerjurkjes (zoals het een vrouw betaamt ;))

Het serieuze doel van deze reis, namelijk een stage bij de UNHCR, maakt dat ik dit avontuur weer erg spannend vind. Maar natuurlijk heb ik er erg veel zin in en ik ga proberen jullie via deze weblog wederom op de hoogte te houden van mijn leven in het buitenland.

Zou er in Turkije ook zoiets bestaan als limousineritjes en ladies night…? :D

Liefs Elga

  • 22 Februari 2008 - 11:45

    Nancy:

    Elga! Ga je nu ALWEER weg :P

    Alvast heeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier in Turkije! Kijk uit voor opdringerige mannen en geniet vooral! (UNHCR klinkt echt heel kick)

    xx

  • 22 Februari 2008 - 11:47

    Cyrina:

    Nou,... maar weer heel veel plezier gewenst dan :-) !!!

  • 22 Februari 2008 - 12:14

    Willem:

    Helemaal onder ontwikkeld is Turkije nu ook weer niet. Maar wieweet kun jij de trent van Ladiesnight wel invoeren daar... :) veel plezier zou ik zeggen

  • 22 Februari 2008 - 16:02

    Paul:

    Hey Piet, heel erg veel plezier gewenst voor daar in Turkije! Moge het weer avontuurlijk, onvergetelijk en bovenal leuke worden! Alvast succes met de stage en sterkte met het afscheid ;)

  • 22 Februari 2008 - 19:31

    Karin:

    Alvast een goeie reis gewenst, succes met alles.... en heeeel veeeel plezier!
    Toch altijd weer dapper om dit soort stappen te maken, je weet..het zit iets in de familie....maar dan wel ver weg en lang geleden!
    voorzichtig lieve Elga en hou ons op de hoogte!!lieve groet

  • 23 Februari 2008 - 11:52

    Lien:

    En anders introduceer jij toch limousineritjes en ladies night daar in Ankara? ;)

  • 23 Februari 2008 - 18:56

    Paps:

    was je dan alweer terug? :-)

  • 25 Februari 2008 - 18:53

    Anahí:

    Heey Elg!!

    Jeeeey je gaat er weer even lekker tussenuit!! Leuk hoor!
    Maar denk dat ik je niet meer zie...dus bij deze heel veel plezier en de verhalen over mn Zwitser komen nog wel;-)

    Geniet er weer van en succes ook want je gaat natuurlijk ook weer heel veel serieuze dingen doen!

    Kussie!

  • 27 Februari 2008 - 15:47

    Sharp:

    veel plezier!!! Elga al weer..

  • 29 Februari 2008 - 15:40

    Mijntje:

    Dag skattie petattie! ben je veilig aangekomen? meis, echt een nummer 1 genietverzoektje! maak er wat moois van en we keepie tutchie

  • 29 Februari 2008 - 16:03

    Jan:

    Het was midden in de nacht dat wij je weg hebben mogen brengen Elga. Toch weer spannend zo'n nieuw avontuur. FF wennen Elga en laat ons weten hoe het je vergaat
    Liefs pap en mam

  • 03 Maart 2008 - 22:17

    Jacqueline:

    Hoi Elga, ik had eerder een berichtje gestuurd, maar zie het niet verschijnen, dus zal wel fout zijn gegaan, en anders krijg je het gewoon dubbel. Ook goed. Ik vroeg me daarin af of je je burka ook had ingepakt....dan heb je ook geen last van een rood hoofd met blozen én je verbrandt niet! Meid, veel plezier. Geniet van het werk dat je mag doen, én van je vrije tijd die je hopelijk ook hebt daar.... En kijk uit voor bedelende kindertjes (hier spreekt een ervaringsdeskundige)
    Groet uit Zoetermeer van Jacqueline

  • 04 Maart 2008 - 16:03

    Vera:

    Hej laive Ellie! Ben je op je plekkie en gesettled enzo? goeie reis gehad? ben verdomde benieuwd hoe het gaat daar! (K) vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elga

4 mei 2010 vertrek ik naar Lima, Peru. Hier zal ik een maand onderzoek gaan doen in de plaatselijke vrouwengevangenis naar Nederlandse vrouwen die vastzitten voor drugssmokkel. Een heftige reis verwacht ik. Op mijn waarbenjij.nu zal ik hopelijk regelmatig van me af kunnen schrijven. En natuurlijk wil ik jullie op de hoogte houden van dit nieuwe avontuur!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 16779

Voorgaande reizen:

04 Mei 2010 - 17 Juni 2010

Onderzoek in het buitenland

Landen bezocht: